Tosi hienoa, !Absolute Truth -blogin Kuhla Kaan jota mä olen aika kiinnostuneena seurannut - siis sitä blogia, en Kuhla Kaania; en ole mikään stalkkeri - on kanssa hankkinut huvilan! Mutta tosi outo nimi sillä on, siis Kuhla Kaanilla eikä huvilalla. Tai en mä tiedä, jos sen huvilan nimi on esmes... Liivate.

Se olisi outoa. Se olisi tosi outoa.

Mutta siis, onkohan se joku salanimi? Se Kuhla Kaan? Mitäs järkeä jonkun salanimen pitämisessä olisi? Vai onko se bulgariaa? Bulgariassa on hyvät rannat, oltiin siellä kun olin pieni ja faija oli vielä rikas hulivili eikä tuollainen rikas jäärä.

Mä en hiffaa miksei jengi rakenna enemmän huviloita. Kuten Kuhlakin kirjoitti, niissä pääsee kaikkein parhaiten kosketuksiin luonnon kanssa, mutta niillä on yksi ehkä vielä tärkeämpikin tarkoitus: niihin voi mennä pakoon esmes rikkinäistä ihmissuhdetta. Mä en varmaan kestäisi ilman meidän lukuisia huviloita, kaupungin pölyt on niin ahdistavia aina jälkitiloissa.

Yksi nainen jota mä kanssa arvostan ihan älyttömästi, siis nimimerkki Turisti (taas salanimi! uskaltaako tässä enää luottaa kehenkään? Minna Hapuli? C'mon!), oli ollut ihan rakennuspuuhissa mukana. Nuo on just noita juttuja joita mä arvostan: mennään mukaan siihen juttuun ja ollaan siinä jutussa.

Musta ei kyllä olisi ikinä siihen, remonttimiehet on jo niin likaisiakin. Suihkuun, minä sanon, suihkuun! Ja partavettä ja deodoranttia, sitä paljon ja vasta sitten töihin ettei naisväki suotta peljästy ja heittele kuppeja pientareelle kauhuissaan.

Jos ihmiset jaksaisi nähdä vähän enemmän vaivaa, Suomesta saataisiin oikea huviloiden maa. Sitten jos nyt ihmisillä olisi vähän enemmän luovuutta, ne huvilat voitaisiin rakentaa erilaisista juustoista ja vaan bailata juustoisissa kellareissa. Bailata läpi yön! Se olisi elämää.

Mutta ei. Jengi kituu duunaripalkallaan eikä suostu ottamaan elämästään vastuuta ja pistämään huvilaksi. Syyttäköön itseään, ei mua häiritse paitsi ihan vähän. Nyt mun on mentävä kauneushuoneeseen meikkaamaan, meikit on ihan levinneet kun makailen tässä uima-altaalla ja vesi roiskuu kun katosta tippuu lepakoita siihen. Ne pitäisi hävittää... Hyi!

Jahin haltuun!

- Milla B.