Oltiin eilen Rikun kanssa eräässä gaalassa. Tai joku baari se kai oli, en mä tiedä. Siellä oli niin pimeää ja kaikkea. Miksei baareissa voi olla valoisaa? Eikö siinä olisi aika hyvä markkinarako, että perustaisi baarin, joka on kolme kertaa valoisampi kuin... Aurinko? Huh, jos mä ottaisin aina kossusnapsin, kun keksin jonkun loistavan idean, niin mä olisin aika humalassa...

Mulle ei tule koskaan krapulaa, joten mun ei tarvitse juoda mitään krapularyyppyjä. Niin juon aina sitten ihan muuten vaan.

Ei ole oikein tapahtunut mitään. Rakkauden jotkut ei ole lainkaan singahdelleet himon joihinkin. Se on aika turhauttavaa, sillä ihmisillä ei lopulta ole mitään muuta kuin seksi. Sen takia tässäkin päiväkirjassa puhutaan niin paljon seksistä... Niin ja tietty siksi, kun mun mielestä se on kauhean hauskaa kirjoittaa rumia sanoja tietokoneen ruudulle ja lähettää niitä juttuja sitten Internetiin, tsihihih. Aika syntistä.

Eilen siellä bileissä, vai olikohan se ihan tavallinen baari, Riku tapasi jonkun työkaverinsa. "Rikuolli!" se huusi Rikulle ja sitten he heiluttivat baaritiskillä tanssien siittim

Taidan ottaa kossusnapsin.