Mä selailin vähän blogeja kun en oikein hiffaa tätä Lehtovaara-juttua. Sain selville että joku tyyppi oli inunnut jotain jostain ravintolasta, saanut jonkun korvausvaatimuksen ja sitten... Kaikki kirjoittaa siitä.

C'mon hei, eikö blogistaniassa ole tärkeämpiäkin puheenaiheita? Niin kuin nyt esmes mä. Kuka mä olen? Kuka Sellisti on? Kuka on Kuhla Kaan? Kuka on tämä salaperäinen Turisti? Tämä on niin ahdistavaa, mä en ehkä kohta enää kestä.

Me ollaan Rikun kanssa soiteltu ja selvitetty asioita. Se on muuttanut väliaikaisesti yhteen sen haalarityypin kanssa, aika rankkaa. Eikö ole aika kova juttu? Sopisi ehkä puheenaiheeksi ainakin viikoksi? Mä en enää tiedä kuinka mä saisin huomiota. Ilman huomiota ei pärjää blogilistan uudella top-listalla, ja se määrittelee ihmisten kiinnostavuuden.

Mä olen kiinnostava. Mun on pakko olla. Sanokaa niin!

Tästä Lehtovaarasta vielä, mä en käsitä myöskään näitä lynkkausjuttuja. Kuka tässä on lynkkaamassa ja ketä? Eikö jengi ole vaan kirjoitellut päivyreihinsä?

Mä olen niin täynnä kysymyksiä, yksin maailmassa. Mä aion mahdollisesti kylpeä kaksi seuraavaa viikkoa, mä en ole vielä valmis palaamaan arkirutiineihini. Tämä blogijuttu ja kaikkea. Yhtenä hetkenä sä olet soittamassa luuttua maaherran juhlissa, toisena järsit kaltereita huutaen lohduttomasti apua.

Tämä on niin raskasta. Katsotaan nyt.

- Milla B.