Oho! Mä en ole näköjään kirjoittanut tänne yli viikkoon. No, mulla on ihan hyvä syy.

Niin se on se, että mä olin tuossa noin ulkomailla. Ihan noin yhtäkkiä. Tai siis lentokoneella sinne mentiin, tietysti. Auringonpaisteeseen. Teneriffalle? En mä tiedä mikä se oli, joku ulkomaalainen nimi kuitenkin. Siellä kävi eurot. Tuosta vaan lähdettiin. Ihmiset eivät puhuneet suomea, paitsi turistit (paitsi saksalaiset yms siis eivät puhuneet myöskään tietenkään).

Olisinhan mä tietysti voinut läppärillä kirjoitella ja lähettää tänne niitä kirjoituksia, mutta mä kelasin että se olisi vähän tyhmää, lomailemaanhan sinne on menty. Pakoon stressiä. Tai en mä tiedä miksi sinne mentiin.

Tästä voi ehkä huomata, etten mä ole ihan voimissani juuri nyt. Se johtuu vain matkaväsymyksestä. En ole nukkunut hyvin pitkiin aikoihin luultavasti, tai en oikeastaan tiedä, koska maistoin jotain kummallista juomaa joltakin tyypiltä lentokoneessa enkä muista sen jälkeisestä ajasta mitään ja heräsin kotoa kaksi päivää sen jälkeen kun kone oli Suomessa.

Pitäisiköhän mun soittaa poliisit, jos se on vaikka ottanut musta valokuvia ja myynyt ne itä-Euroopan pelottaville tummakulmaisille kauppiaille, jotka lastaavat tuhansia satoja kiloja valokuvia kärryihinsä ja kuljettavat ne maanalaisiin kojuihinsa myytäväksi? Ehkä? Olen hyvin huolestunut.

Yleensäkin mä pidän hyvin mauttomana asiana markkinoita. Rahvas kävelee ja osoittelee sormillaan asioita ja kiljahtelee ja koskee likaisilla käsillään pellavapyyhkeitä, joita myydään rikkaille. Vankiloita pitäisi rakentaa ja muita niille, jos likaavat asioita moraalittomat.

Riku sanoi että se on huolissaan musta, kun tänään nyppiessäni kulmakarvoja irti en lainkaan kirkunut kimeästi kuten yleensä. Mulla on jotenkin turtunut olo, mutta olen kyllä kirjoittanut monta kirjettä faijalle. Nyt kun mulle alkaa tulla hiukan normaalimpi olo, en oikein muista mitä mä olen kirjoittanut. Onkohan mulla kuumetta?

Sanoin Rikulle että se voisi yrittää saada mut kiljumaan jos itse tahtoo, joten se upotti miehisen lusikkansa mun naiseuteni Trio-jäätelöön.

Siis seksiä, jos tiedätte. Anyone? En mä tosin kiljunut, mutta suunnittelin ruokalistaa juhliin. Kun kohta on Rikun synttärit. Mitäköhän se ostaa mulle niiden kunniaksi?

Menen nyt näyttämään kodinhoitajalle mekkoa jonka silitin kiireessä itse kun en jaksanut odottaa sitä ja se paloi. Uhkailen erottamisella. Kirjoitan sitten kunnolla kun olen nukkunut hyvin enkä ole enää näin puutunut.

Ganja!

- Milla B.