Huh, olipa yö. Riku kylläkin väsähti jo joskus aamuyöstä, mä en saanut unta. Toinen niistä poliiseista textaili mulle, haluaisi tavata vielä joskus. Mä kirjoitin suoraan, että mä olen rakkaani kanssa viettämässä laatuaikaa. Sovittiin ettei nähdä ainakaan tänään, saas nähdä tavataanko koskaan... Mä pidän siitä että mulla on vaihtiksia eli vaihtoehtoja, ihan vaan varmuuden vuoksi. Itselleen täytyy olla rehellinen, se on tärkeintä.

Me lähdetään tänään takaisin stadiin, varmaan joskus iltapäivällä. Riku on kuulemma siivonnut koko kämpän, ihana mies. :-) Aion pitää Rikun kotona ainakin huomiseen, ei kai johtajan täydy koko ajan tehdä töitä. Tai siis mä en tajua sitä, mitä järkeä on olla mikään johtaja, ellei voi sit joustaa just tällaisissa jutuissa. Jos Riku pettää mut tässä ja menee väkisin duuniin, mä kyllä varmaan soitan sille pollarille.

Mulla on paikat ihan hellänä, tiedätte varmaan miksi... On aika rauhallinen olo. En jaksa lähteä kyllä tänään lenkille kun Rikukin tuli, se saa laittaa mulle jotain ruokaa ja katsotaan ehkä joku DVD jos se suostuu. Tai no jos ei suostu, niin omapahan on asiansa - jos ei osaa rentoutua, ei tartte olla mun kanssa. Täytyy osata chillata.

Faija soitti puolisen tuntia sitten ja kysyi tulenko "emännäksi" niiden Kustavin mökillä järjestettäviin talkoisiin. Tarjoaisin työmiehille virvokkeita ja sellasta. Joo-o, paidattomia työmiehiä näkis, mutta mä en aio mennä. Mua äklöttää se, kun faija pitää just tuollaisia talkoojuttuja vaikka sillä olisi ihan hyvin varaa palkata joku vaan maalaamaan niiden huvila. Oon tasan kerran tehnyt "oikeaa työtä" kun faija kunnosti Korppoon mökkiä ja mä kannoin sille jotain lautoja ja muita, olin ehkä 16. Please - se ei ole mun juttu. Yleensäkin olen sitä mieltä, että naisten tehtävä on olla kotona ja viihdyttää miestä, eikä tehdä ruumiillista työtä. Minkä takia miehet sitten on?

Harmittaa kun on sunnuntai, tekisi mieli shoppailemaan iltapäivemmällä. Mun heikkous on kengät - mulla on varmaan tuhat paria kenkiä joita en käytä, mutta kun ne näyttää aina kaupassa niin himottavilta. :-) No, rahaa se vaan on. Rahalla ei ole arvoa, ellei siitä osaa nauttia. Sitä mieltä mä olen.

Riku tuhisee makkarissa siihen malliin että alkaisi kohta herätä, mä voisin keittää sille kahvia ja tarjoilla sänkyyn - oikein vanhanaikaista touhua! Menen kylläkin varmaan silti ennemmin kylpyyn, kai mies nyt itse osaa kahvinsa keittää.

Kylpyvaahto on näköjään melkein loppu - tai siis tuo vaahto, mitä mä käytän. Muuta on kyllä ihan törkeästi. Riku on sellanen, että kun sen käskee ostaa just vaikka jotain vaahtoa, se nappaa ekan purkin mikä käteen kaupassa osuu - mulle ei kelpaa kuin paras, mä olen rehellinen itselleni. En yritä esittää, se on tärkeintä.

Nyt kylpyveden hellään syleilyyn, moido!

- Milla B.