Näin se vaan on, kesällä ei ehdi oikein kirjoittaa. Niin paljon kaikkea lentelyä ja raahautumista sun muuta, minkäs sille tekee.

Joku Tearcandy oli kirjoittanut weblogiinsa, että se haluaisi mun osallistuvan tällaiseen meemiin. Mä mietin sitä hetken ja tulin siihen tulokseen, että nämä "meemithän" ovat fiksuin asia mitä voi olla - nämä jututhan kertoo tosi paljon ihmisestä ja sehän nyt on ihan helvetin hienoa.

Ja kun ei mitään esteitäkään ole, kädet on ihan ok.

13 asiaa mistä mä pidän:

- uima-altaat (niissä voi uida tai maata pohjalla kuolleena)
- porealtaat (niissä voi hengailla ja kirjoittaa runoja ja siemailla grogilasista 90-volttista pontikkaa)
- Kimi Räikkönen
- raha (kaikkihan rahaa elämän tärkeimpänä asiana pitää, mun mielestä on turha edes teeskennellä muuta. Rehellinen on oltava.)
- kengät
- kaikki kreivit

No en mä nyt keksi enempää. Lukekaa nuo pariin kertaan.

12 elokuvaa joista mä pidän:

En mä keksi näitäkään. Ihan tylsä meemi. Tykkään sellaisista leffoista joissa on kauniit kannet.

Hei, tämä seuraava on kiva! 11 idolia / esikuvaa:

- Kimi Räikkönen (ajaa ja on muutenkin vauhdikas tyyppi eikä mikään hippi)
- Paris Hilton (klubbailee paljon, mikä on nastaa. On myös kaunis ja rikas.)
- Turisti
- Tanja Karpela (esikuva kaikille naisille, osoittaa että myös kauniit ihmiset voi menestyä vaikka rumat ja fiksut yrittää tallata päälle ja silpoa machete-veitsillä. Niinku kuvaannollisesti.)
- tuo joku Simpson joka on MTV:llä just, se on ihan nätti vaikka sillä on kauhean kyömy nenä. Hyi, tuohan on aivan hirveä nenä! Oksettava friikki. (Korjaus jälkeenpäin: Hei nyt sieltä tulee tositv-ohjelma toisestakin Simpsonista! Mahtavaa! Mä diggaan.)
- Dr. Dre (kiintiöneekeri)
- Riku ja faija (ne on tavallaan sama asia kun molemmilta saa rahaa. Toisaalta faijalta ei saa mu

Nyt menee vähän yli. Vitsi vitsi, hei! :-) Enkä mä edes jaksa enempää. Yleisesti ottaen diggaan kaikista joilla on rahaa ja kauneutta, koska nehän elämässä on tärkeimpiä asioita vaikka itseään yrittäisi jollain muulla pettääkin. Seuraava, kiitos...

10 asiaa mun kehosta:

Tämä nyt on itsestäänselvää ja voi kuulostaa lattealta, mutta kyllähän mä olen aivan käsittämättömän kaunis ja vetävän näköinen. Mun keho on oikeastaan täydellinen. Mitä siitä voi sanoa? Että rinnat on kurvikkaat ja kauniit, kasvot kuin langenneella enkelillä ja reidet tosi kivat? En mä keksi mitään! Miksi näiden kysymysten on pakko olla näin vaikeita? Onko tämä muka joku koe?

9 kaveria:

Mä en viitsisi oikein tänne nettiin laittaa mitään toisten tietoja, kun hulluja on kaikenlaisia. Niinku nyt esmes se yksikin, joka luuli LSD-päissään olevansa mandariini ja kuori itsensä. Tuossa viereisessä linkkilistassa olevia nimiä mä pidän hyvinä internet-ystävinäni, niitä mä useimmiten mietin. En mä silleen oikein muuta, ei mulla mitään muuta.

8 suosikkijuomaa / -ruokaa:

- mysli (ei lihota ja kalskahtaa kivalta kun sen sanoo)
- Sininen enkeli -drinkit
- kaikki muutkin kalliit ja kivat drinkit
- juhlaruoat jotka ei lihota
- shampanja
- lähdevesi

En mä keksi enempää. Mä en syö enkä juo mitään muuta ikinä.

7 ihmistä joita haluaisin suudella:

No tähän sopii oikeastaan kaikki tuossa idolilistassakin olevat. Lisäksi vielä ehkä jotain Kokoomuksen poliitikkoa, vaikka jossain vaalikampanjassa tms.

6 asiaa jotka ärsyttävät:

- köyhät (siis ei tietenkään kaikki, mutta sellaiset... No sellaiset kuitenkin, kyllä te tiedätte.)
- rumat (samat perustelut kuin edellisessä)
- rahanpuute
- Cuba Libret joissa on liian vähän sitruunaa
- kaneli
- lehtikuuset (mitä vittua niilläkin oikein pitäisi tehdä? Käsittämättömiä puita.)

5 asiaa joita mä kosketan joka päivä:

- harja (mun hiukset on niin mahtavat, että niitä on aina vähän harjailtava)
- kaukosäädin (telkkaria on kiva katsoa kun siinä on eresykopfxc)
- vesi (niissä uima- ja porealtaissa)
- Rikun vatsalihakset
- kännykkä (mä olen kiireinen. Kiireiset ihmiset puhuvat kännykkään paljon.)

4 tv-ohjelmaa joita mä seuraan:

Kaikkia MTV:ltä tulevia vaan.

Hei rehellisesti sanottuna nuo viimeiset on ehkä vielä huonompia kyssäreitä kuin nuo ekat. Tosi tyhmää, en mä jaksa. Mä haluaisin ohjata tämän meemin Sellistille, Mitvitille ja Rosa Meriläiselle. Tosi nopeesti pliis.

Groucho!

- Milla B.