Mä törmäsin tällaiseen päivyriin kuin Täti pensiön penseää tarinaa. Siinä oli haukuttu Kunkkua, Pinsistä ja kaikkea.

No ok, mä tietty olen vähän liian kriittinen nyt kun rakastan itse esmes Kunkkua niin törkeästi, mutta mun mielestä tuo oli ei vain penseästi, vaan myös huonosti kirjoitettu. Siis sehän sanoo, että se on niinku kolumnisti, mutta kirjoittaa ihan tavallista, huonoa blogia. Se sanoo että on tylsää kun kertoo päivyrissään elämästään, mutta se tekee itse ihan samaa - samalla tasolla kuin ne about sijalla 300-1000 Pinsiksen listalla keikkuvat päivyrit, joiden kirjoittajat kuvittelevat olevansa jotenkin hienoja journalisteja tai kolumnisteja koska kirjoittavat asioista niinku esmes linja-autot tai lapset tai muut, joista jokainen yhtä huono blogaaja kirjoittaa joka ikinen päivä luullen olevansa ainutlaatuinen. Hei Täti Pensiö, ei ne aiheet, vaan se miten kirjoittaa! Sä olet huono kirjoittaja.

Mun mielestä se on tosi surullista. Miksei kaikki voi olla vaan ihanaa. Ai niin, Vitu Pensiö, sun kommenttinappi ei toimi.

No, toisaalta, kehuu se sentään Ihan kiva elämä -päivyriä. Että on se ainakin vähän järkevä ehkä. Kun siis Ihan kiva elämä -päivyrihän on just sellainen mistä vähän järkevämmät tyypit tykkää, koska siinä on sellaisia tosi omaperäisiä juttuja aina. Kaikkea että se on inhottavaa kun ihmiset hakkaa toisiaan ja sitten että ei pitäisi olla liian raisu. Ja että lapsille ei saisi syöttää huumeita ja muuta. Sen lapsen nimi on muuten Unikko.

Se päivyrinkirjoittajien gaalailtakin oli nyt sitten. Tosi paljon onnea, Menopaussi! Mä tykkään susta, oikeasti.

Siis ihan oikeasti.

Seilailin vähän Blogistanissa kun oli tylsää ja törmäsin Visukintun eli Visiksen kuvaamaan videonpätkään. Siinä joku Sedis laulaa. Mun täytyy antaa sinnekin arvostusta, aika mainio veto!

Siis ihan oikeaa arvostusta. (Tää on kyllä tosi vaikeaa, kun pitää vähän erotella mitä niinku tarkoittaa ja mitä ei! En mä kyllä tajua miksi, mä olen suora ja rehellinen tyyppi. Pitäisi varmaan hankkia joku toinen blogi missä kertoisi aina kenestä tykkää ja kenestä ei (Nyt menee sekavaksi.)

Harmittaa vähän etten ollut siellä gaalailtamassa. Mä olisin ollut illan kuningatar. Mutta vietettiin me sentään Rikun kanssa laatuaikaa. Siis että Riku uitti kuuman lemmen planktoniaan mun valaanhetuloissa. Vaikka en mä mikään valas ole, vaan tosi hyvin muodostunut.

Niin siis me naida paukautettiin, jos joku ei tajunnut. Pum pum.

Nyt mä lähden lenkille, sen jälkeen kylpyyn.

Auch revuarz!

- Milla B.