Aah, olipas vappu! Mä olen ihan poikki. Oltiin Rikun kanssa vaikka missä, bailattiin koko yö ja oltiin ihan tunnekuohuissa. Tosi nastaa. Vappu on vain kerran vuodessa, paitsi ehkä jossain galaksissa missä joka ikinen päivä on vappu - ja sinun syntymäpäiväsi! Whooooo, tättädää!

Kuten te lukijani tuosta varmaan jo huomaatte, mä olen edelleen vähän vapputunnelmissa. Jos olisi olemassa vappuun suunniteltuja partaisia miehiä, kuten esmes joulupukki on joululle, niin mä olisin ihan messissä. Mä olen vappuihmisiä näköjään.

Mua vähän harmittaa, kun huominen on jo arkipäivä. Arkipäivisin täytyy vaan lähteä esmes shoppailemaan, kun sunnuntaina saa hyvällä omallatunnolla vaan maata kotona. Kylvyssä. Kuulin kaupungilla kun joku mies puhui ystävälleen että on vieläkin ihan juovuksissa. Mua nauratti se - olisihan tosi säälittävää jos olisi nyt esimerkiksi vielä nytkin kännissä vapusta, kun kello tulee kymmenen! Säälittävää... Mä en ikinä rupeaisi sellaiseen.

Mmmmm.

Ai niin, Salarakas eli Salis on ottanut silikonit eli silikset. Mun mielestä se on tosi rohkeaa. Siinä on nainen, joka sanoo asiat rehellisesti! Ja toimii myös itse periaatteidensa mukaan. Mä olen niin kateellinen. Ja mun tekee mieli lihapullia.

Joo, se on vappua se.

Kun teitä nyt kuitenkin kiinnostaa, niin Riku heitti tänään rappukäytävässä sen hot loven puukauhan mun sisäiselle teflonpannulleni. Se oli mielettömän kiihottavaa, kun siinä meni jengiä ohi ja silleen.

Niin siis kyse on naida rouhaisemisesta, jos joltakin meni ohi. Ka-ching!

Mä en kerta kaikkiaan jaksa kirjoittaa enempää, on ollut niin rankkaa. Ihan kuin töissä olisi ollut, vaikka enhän mä oikein ole varma miltä se tuntuu. Varmaan ihan tältä. Nyt vaahtokylpyyn.

Heil!

- Milla B.