Mä avasin itselleni ihan tätä blogia varten sähköpostiosoitteen, millabee - at - gmail.com! Mä haluaisin, että mä saisin ainakin jotain 20 viestiä päivässä mun lukijoilta, koska siis miten mä muuten voisin tietää onko ihmiset tykänneet mun teksteistä ja siis samalla musta itsestäni. Kommentteja voi tietty kanssa jättää tähän alaskin.

Riku on tulossa parin tunnin päästä tänne, en jaksa enää vihoitella sille kun se oli niin kultainen puhelimessa. Luultavasti päästään vähän hölskyttämään toistemme Martineja (niin siis me varmaan nussitaan, tuo oli sellainen kielikuva) kun kummallakin on vähän mieli maassa. Se auttaa siihen tosi hyvin. :-)

Mä tein nyt tällaisen nopean listan niistä joiden mä haluaisin lähiaikoina linkittävän tähän mun blogiin. Ei nyt tietenkään mikään ihan hirveä kiire ole, mutta olisihan se tietty kiva jos nyt tässä viikonlopun aikana ihan jo. Eli tässä se tulee:

- Benrope (se on niin hassu!)
- Kunkku (uudestaan, iih!)
- Just Sopivasti (tosi hassu kanssa!)

Mun mielestä tästä voisi tehdä sellaisen leikin, että mä joka viikko julkaisen kolmen blogin nimen joiden sitten pitää linkittää muhun. Blogistaniin pitäisi mun mielestä saada lisää sellaista yhteistä meininkiä ja kaikkia niitä meemejä ja muita kanssa. Ne on kivoja!

Arri deh verzzi!

- Milla B.