Mä tulin ihan vaan nopeasti sanomaan mielipiteeni parista jutusta, sitten mun täytyy lähteä kauppaan. Joo-o, kuulitte oikein - kauppaan! Tämä on pitkä juttu, mun on selitettävä se joskus myöhemmin.

Mutta että joo, heräsin siis tänään aikaisemmin kuin varmaan vuoteen ikinä. Aamiaiseksi meni pitkästä aikaa mysliä ja jogurttia, maistui tosi hyvältä taas, kun olen ihan kyllästynyt jo pelkkiin hedelmiin ja salaattiin. Täytyy sitä joskus irroitella!

Mutta joo, Blogistaniin. Yksi mun suosikki-inhokki-blogeista, Panu (siinä kirjoituksen alussa on vaan jotain sanahelinää, skipatkaa vaikka se), kirjoitti musta ja salarakkaasta tosi ihanasti. Huomasi että se oli oikeasti tajunnut sen, mitä mä yritän sanoa - siis että rehellisyys on kaikken tärkeintä, suora on oltava. There's nothing more.

Mutta sitten on yksi, joka saa mun sappeni kiehumaan. Joku "maalainen" oli sitä mieltä, että mä en oo mä. Joo, eipä siinä mitään, vähän vaan ihmetyttää. Nimittäin kun seurasin sen ajatuskulkua, niin pääsin joidenkin tamperelaisten teekkareiden päivyriin. Maalainen, eh, vaikutanko mä sun mielestä tamperelaiselta teekkarilta? Sun salapoliisitaidoilla mä en olisi ihmetellyt, vaikka sä olisit sanonut mua Muumipeikoksi tai joksikin...

No joo, tietty jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, koska suora ja rehellinen on aina oltava. Mutta kannattaisi kyllä vähän miettiä, kehtaako tuollaisia mielipiteitä sanoa...

Nyt sinne freakin' kauppaan, moippa!

- Milla B.