Aion päivittää tätä päivyriä ainakin kaksi kertaa päivässä silloin kun on aikaa, koska haluan nousta korkealle Pinserin blogilistalla. Salarakas linkitti jo minuun, ih! Toisin kuin salkkis väittää, en kuitenkaan ole hänen kilpailijansa - minä en ole kenenkään muun rakas, kuin Rikun. Mun oman Rikuni.

Kuten ylhäältä saattaakin käydä ilmi, soitin sitten Rikulle. Riku oli oikein ymmärtäväinen - taisi itsekin vähän hävetä sekoilujaan, täytyykin käyttää syyllistämistä useammin! - ja lupasi tulla hetimmiten korjaamaan bembskua. Kuten arvata saattaa, en hiiskunut mitään risteilyllä naimistani poliiseista - ei se ole valehtelua, jos toinen ei nimenomaan kysy. Jos Riku yhtäkkiä kysyisi sellaista, suuttuisin kyllä.

Kuuntelen Ultra Brata, "Nainen joka elää vapaaherran elämää". Se kertoo varmaan musta! Tosin en mä näe väkivaltaisia unia... Tarkoittaakohan se laulaja, että väkivaltaisia junia? Hihhih, sellaiset olisivat hassuja. Elämä on hassua.

Sovittiin Rikun kanssa, että jahka Riku kerkiää tänne asti, valvotaan koko yö ja pidetään laatuaikaa. Se tarkoittaa suomeksi sitä, että Riku pamputtaa minua koko yön rakkauden sauvallaan.

Siis mulkulla, jos joku ei tajunnut. Me aiotaan naida.

Olen sytytellyt kynttilöitä ympäri huvilaa ja laittanut muutenkin aika kivasti. Sterkoissa soi rap, mutta ei sellainen roisi gangstarap vaan sellainen kiva, jota voi tanssia. En kylläkään tiedä aiotaanko me tanssia... Paitsi vaakatasossa.

Siis vähän panna menemään.

Olen aika innoissani, koska tuntuu ihan kuin olisin saanut synninpäästön jostakin. :-) Elämä on siitä jännää että hetken ajan sitä on ihan negiksenä, kunnes kaikki järjestyy kuin itsestään. Samaan aikaan! Aah aah aah, se on iii-i-hanaa.

Taidan laittaa päälle sen silkkisen pyjaman minkä Riku toi mulle työreissulta Pekingistä pari vuotta sitten. Heitin sen silloin komeron pohjalle kun suutuin Rikulle, kun se ei jaksanut työmatkan jälkeen oikein viihdyttää mua. Olisi varmaan Rikunkin mielestä tosi hieno ele, jos mulla olisi se nyt päällä.

Mä menen nyt ikkunaan odottamaan, jospa Audi kohta kaartaisi pihaan. Sitten me ollaan yhdessä Rikun kanssa ja sulaudutaan yhdeksi toisiimme kietoutuen. Huomenna Riku korjaa bemtsukan. Elämä on ihanaa!

Kukkasia. - Milla B.