Siis voi että mä olen tyh-mä. En sitten tajunnut päästää läppäristä irti, kun sukelsin! Plumpsis! Toisaalta jos mä olisin päästänyt siitä irti, niin silloinhan se olisi pudonnut kanssa veteen. Eli ei voittoarpaa millään keinolla, niin se vaan on. Elämä vie sua ylä- ja alamäkeä, joskus jopa samaan aikaan. Saakohan tuota vielä korjattua? Tällä läppärillä on jotenkin tyhmempi kirjoittaa, luultavasti koska tämän näppäimet ei ole sellaiset kotoisen lämpimät. Mä tykkään personoinnista..?

Joku Karu selli linkitti muhun. Se väittää, että se kirjoittaisi tätä päivyriä... That's not true. Hei, jos se kirjoittaisi tätä, niin minkä takia mä nyt puhuisin siitä tässä näin? Mitä järkeä siinä olisi, kysyn vaan! Mutta se on kyllä vienyt tämän blogaamisen ihan uudelle tasolle, siis sehän kirjoittaa ihan älyn montaa blogia jos siihen on luottaminen. Ja miksei olisi, jos kerran kirjoittaakin noin montaa päivyriä. Kyllä siinä on meriittiä.

Visukinttu sitten linkitti muhun, kun pyysin sitä aiemmin. Tosi ihanaa! Mutta nyt on sellainen juttu, että eilen tätä mun päivyriä kävi lukemassa vaan alle 200 ihmistä. Se on tosi paljon vähemmän kuin mihin mä olen tottunut. Onkohan tuo Karu selli joku suosittu päivyri, saakohan sieltä paljon kävijöitä? Mä voin tehdä jossain vaiheessa listan niistä blogaajista joiden mä haluan ehdottomasti linkittävän muhun, se vois helpottaa tätä hommaa tosi paljon.

Ja Karu selli hei, siis Riku ei tod. rouhinut mua puoliväkisin kuten sä blogissasi kirjoitit. Mä lovetan seksiä, vähän kuten mä lovetan myös vaahtomuovia ja pumpulia. Siis sehän on rakastelemista, lovetusta. Lovelovelove!

Mä en tajua, miksi niin moni luulee tän päivyrin olevan joku vitsi tai parodia. Siis jos joku on kerrankin rehellinen itselleen ja muille, niin minkä takia sitä aletaan heti epäilemään? Epäilettekö te jotain poliitikkojakin?

Tätä blogia kirjoitan vain mä, Milla B., eikä todellakaan kukaan jo ennenkin blogannut tai useampi, se nyt olisi ihan mahdotonta.

Hitsi että harmittaa tuo läppäri. Plumpsis vaan kuului, ai sanoinkin sen jo juu.

Että moido.

- Milla B.