Tänään on ollut aivan ihanaa. Ihanaa.

Tässä nopea lista mun tämän päivän tapahtumista:

  • aamiainen sänkyyn ja IHANAA seksiä
  • shoppailua
  • autokaupassa käynti (normaalisti ikävää, mutta ei nyt)

Käytiin joo Rikun kanssa autokaupassa. Normaalisti mä en viihdy niissä - joo, onhan se ihan nastaa katsella hetki hienoja vehkeitä, mutta sitten alkaa se iänikuinen miesten höpötys hevosvoimista ja jostain karvanopista tai mitä ne kapselit on ja silloin mulla palaa kiinni. Jokaisella omat kiinnostuksen aiheet, joo, mutta some attention over here too, please?

Joo. No se ei mennyt tänään niin. Ovesta sisään, vähän katselua ympäriinsä, myyjän kanssa juttusille ja "me otetaan tää." GTI-Golf. Aivan sai-raan hieno. Riku on ihana.

Ja sitten tämä Blogistan kanssa. Kunkku ja kaikki on linkittäneet muhun, kävijöitä on ollut vaikka kuinka. Tämä on tosi ihanaa. Käymälän Sventsu kirjoitti musta runon! Tai siis ei se suoraan ollut musta, mutta olen aika varma että sillä niin kuin tarkoitettiin mua. I-ha-naa!

Nyt mä menen Rikun kanssa kylpyyn, moimoi!

- Milla B.