Mä olen tosi pahoillani etten ole kirjoittanut hetkiseen, mulla on ollut hirmuinen kiire.

Oltiin eilen Rikun kanssa kaupungilla vähän kiertelemässä, ihan vain ilman syytä. En edes ostanut kuin pari mekkoa ja vähän kenkiä. Oli tosi ihanaa, kun oli niin paljon ihmisiä. Musta tuntui, että ne kaikki on tulleet katsomaan just mua, vaikkei ne ihan kaikki tietenkään olleet.

Tänään me mennään yhden yritysjohtajan vappukekkereihin, mä en rehellisesti sanottuna edes tiedä kuka se on. Mutta tapaapahan rikkaita ja kauniita ihmisiä, se on ihanaa. Mua inhottaa jotenkin se vapun tunnelma, kun jotkut köyhätkin kuvittelee että he on hyviä tyyppejä ja oikeutettuja juhlimaan, ihan vaan koska on vappu. Lapsellista.

Riku on palkannut meille täksi päiväksi kokin. Se on meidän yhteinen vappuperinne. Syödään hyvin ja juodaan pari lasillista skumppaa, kuitenkin niin ettei tulla juovuksiin. Ollaan kauniita. Ja rikkaita. Ja viulisti! Se on aina yhtä ihanaa syödä niin että viulisti soittaa vieressä romanttisia lauluja, tuntuu ihan siltä kuin olisi italialaisessa ravintolassa. Niissä on viulisteja vissiin.

Pitäisi käydä tänään vielä katsomassa faijaa. Me ei olla puhuttu siitä mahdollisesta uuden talon ostosta vielä mitään sille, saa nähdä miten se suhtautuu. Se on senkin mittakaavassa aika iso rahareikä kuitenkin, kun se tietty joutuu maksamaan puolet. Mutta kyllä mä uskon ettei se ota sitä liian raskaasti, on sentään vappu ja kaikki. Onhan sekin joskus ollut ylioppilas.

Nyt täytyy mennä laittautumaan ennen kuin syödään. Mä aion olla kuin kuningatar tai succubus vaikken tiedä mikä se on. Kuulostaa latinalaisen kauniilta.

Gringo!

- Milla B.