Huh, nyt on Milla väsynyt. Mä olin eilen vetämässä aerobic-ryhmää Rikun työpaikan muiduille. Tavallaan säälitti nähdä perheenäitejä sun muita kyykkimässä hiki päässä, mutta oli siellä muutama ihan fiksun oloinenkin tyyppi. Esmes Rikun henk. koht. sihteeri oli tosi sellainen rehellinen ja silmät auki kulkeva tyyppi, ihastuin siihen heti.

Siis silleen kaveripohjalta tietty.

Se antoi mulle vinkkejä miten Riku kannattaa pitää ruodussa. Mä kuuntelin tosi kiinnostuneena. Nyt joku tietty alkaa heti miettimään että hei, sä kuuntelet kun sun miehes kanssa joka päivä tekemisissä oleva gimma kertoo sulle miten sun pitäisi käsitellä sun miestäs, mutta se osasi kertoa asiat tosi suoraan ja vakuuttavasti. Riku on tehnyt hyvän valinnan siinä.

Blogi-sanomatkin teki musta ja Julkisesta salarakkaasta (eli Saliksesta kuten mä aina sanon) sen haastiksen. Se oli tosi hauskaa, mä nautin siitä että mä saan rehellisesti sanoa mielipiteeni asioista. Mä olen muutenkin tosi tyytyväinen siihen että koko Blogistan pyörii mun (ja Saliksen) ympärillä, se osoittaa tosi hyvin sen kuinka me ollaan ei ehkä jännittävin, mutta yksi jännittävimmistä jutuista mitä ne on pitkään aikaan nähneet. Suoraa ja rehellistä, ja sitähän mä arvostan.

Benropekin linkitti muhun, kun silloin aikaisemmin pyysin. Tosi kultaista! Minya on kanssa linkittänyt, se haluaisi nähdä mut ja Saliksen blogien Golden jotain Gaalassa. Saliksesta mä en tietenkään osaa sanoa, mutta taitaa kyllä käydä niin, että mä jään pois. Siis joo, tietty se voisi olla ihan kliffaakin nähdä vähän Kunkkua ja muita, mutta no thanks... Se ei jotenkin vaan tunnu mun jutulta. Siis don't get me wrong - mä rakastan gaaloja. Tuo vaan vaikuttaa jotenkin niin sellaiselta... mitättömältä. Eikä tästäkään kannata suuttua, kyllä mä ymmärrän että se on joillekin tärkein juttu tänä vuonna. Ei vaan mulle. Ok?

Kevät on alkanut taas uudestaan tulemaan, tosi hienoa. Mä en jaksaisi ventata kesää. Mä oon summer girl. City summer girl. Ja landelle tietty joskus, mutta pääasiassa city summer girl. Boom boom.

Pari tyyppiä on kommentoinut mun edellistä ohjetta miehille, kummassakin päällimmäisenä ajatuksena se että raha ei tuo onnea ja blaablaa. Ok, hei, mä en yritä väittää että mun ohjeet olisi oikeat aivan kaikkiin tilanteisiin. Poikkeuksia on aina. Siis varmaan on ollut joskus joku gandhi vai mitä dalai lamoja ne on, joka nostaisi esim. painoja tai seuraisi lätkää tms. Peace vaan!

Mä lähden varmaan shoppailemaan heti kun päivä tästä vähän enemmän valkenee, että kaupungilla alkaa menemään enemmän ihmisiä. Toisiksi tärkein syy (siis uusien kuteiden jälkeen, of course) mun shoppailuharrastukselle on se, että mä pääsen näyttämään itseäni. Se on ihanaa. Sitten lattelle Robert'sille, siellä on aina tiistai-iltapäivisin yks tosi magee tyyppi myymässä. Jutellaan aina maailman menosta, se on tosi fiksu. Ja upea fleda, värjätty.

Mä taidan mennä suihkuun (heh, en mäkään aina kylvyssä käy :-) ja sitten alan valkkaamaan vaatteita, jotka laitan shoppailukierrokselle. Hauskaa päivää muillekin!

Hey dåh!

- Milla B.