Oltiin eilen Rikun kanssa vähän tuulettumassa, kun ei jaksettu jäädä huvilalle yöksi. Mä olin illan kuningatar. Riku hymyili kyypparitytölle vähän liian kauan ja mä taisin vähän suuttua. Otin vastaan vieraiden miesten tarjoamat drinksut ja kaadoin yhden blue angelin vai mitä ne on Rikun päälle. Se suuttui tosi paljon, vaikka oli itse aiheuttanut koko tilanteen.

Oli tosi ihanaa päästää vähän höyryä, kun on ollut viime aikoina niin raskasta ja stressiä ja sellaista. Mutta mä olen selviytyjäluonne, kyllä mä kestän paljon jos vaan pääsen säännöllisesti shoppailemaan ja bailaamaan.

Riku yritti aamulla syyllistää mua ja väitti, että mä olin pilannut sen illan kun sen Bossin vaatteet meni ihan märäksi. Tosi lapsellista. Mä lähdin taas huvilalle (en siihen missä oltiin eilen, vaan toiseen.) Täällä on ihanaa kun on ihan kunnon uima-allas, jossa voi loikoilla. Kotona on vaan sellainen aika pieni, missä ei voi kunnolla rentoutua. Mä en tajua miten jotkut ihmiset voi elää ilman uima-altaita ja kylpyammeita, kun mulla menee pasmat ihan sekaisin jo siitä jos en saa istuskella ainakin tunnin päivässä porealtaassa ja syödä jätskiä. Mä oon oikea vesipeto.

Mulla on nyt vähän ongelmia saada tämä läppäri niin, ettei se kastuisi. Jonkun pitäisi kehittää joku systeemi että olisi helpompi kirjoitella kun kylpee.

Oli kauheaa, kun huomasin matkalla että autosta on bensa melkein loppu. Mä vihaan tankkaamista. Menin huoltikselle ja istuin autossa niin kauan että myyjä tuli tankkaamaan mun auton. Se oli tosi fiksu tyyppi, ymmärsi ihan täysin etten mä voi näillä kynsillä mitään tuollaisia hommia alkaa tekemään - sitä vartenhan on duunarit sun muut sellaiset ihmiset, jotka... No, en mä viitsi sanoa että olisi huonompia koska voihan nekin olla esmes hyviä pelaamaan lätkää tai jotain, mutta siis kuitenkin. Kyllä te varmaan tajuatte.

Mä arvostan Minnaa kanssa tosi paljon. Meissä on hirveästi samaa. Se on rehellinen itselleen ja muille ja tietää mitä se haluaa, mun mielestä se on mahtavaa. Esmes tuo on tosi hyvä, että se kehtaa oikeasti sanoa sen, että kundit jotka ei saa seksiä on vaan yksinkertaisesti niin rumia ja tyhmiä että se ei ole mikään ihme. Siis c'mon - en kai mäkään rupeaisi höyläämään mitään luuseria. Miksi kukaan rupeaisi?? Onhan se selvä että esmes varallisuus on tosi tärkeä juttu ihan jo sen takia, että menestyvillä miehillä on aina enemmän annettavaa naisille ja sitten kanssa yleensä tosi iso Se.

Siis mulkku, jos joku ei tajunnut. Rakkauden pasuuna.

Mä taidan laittaa päänkin veden alle, vaikka hiukset meneekin sitten huonosti. Moibbis!

- Milla B.