Me seurattiin Rikun kanssa telkkarista kun Michael Jackson tuomittiin syyttömäksi. Mun mielestä nyt pitäisi keskittyä hoivaamaan Michael Jacksonia ja syyttämään niitä pikkupoikia.

Siis kun niiden vanhemmat on temmanneet tuulesta juttuja ja sekottaneet ne siihen, niin niitä pitäisi mun mielestä syyllistää kunnolla. Ei ne mitään uhreja voi olla, tavalla eikä toisella.

Tanja Karpelakin palasi töihin. Se teki mun mielestä hienosti iltapäivälehdessä selväksi että sen nostattama kohu on toiminut hurjasti tasa-arvon puolesta. Se pitäisi palkita jotenkin. Se näyttää Suomen kansalle että kauniskin nainen voi pärjätä, eikä aina vaan ne rumat miespoliitikot jotka jauhaa pelkkää asiaa niissä saleissaan eikä keskity olennaiseen.

Mä keskityn näihin uutisiin sen takia, kun mulla taitaa olla jonkinlainen burnout mun oman elämäni suhteen. Niin paljon paineita. Turistikin osti uuden veneen ja kirjoittaa pari kertaa päivässä siitä, pitäisiköhän munkin. Sellainen joku oma kiva, kun me ei olla Rikun kanssa menty yhdellekään meidän jahdille koko kesänä! Mun mielestä se on ihan tyhmää.

Kerran viime kesänä kun me seilattiin Ahvenanmerellä, Riku jätti yhtäkkiä kaiken ohjaamisen, nappasi mua hiuksista kiinni, heitti jahdin kannelle ja upotti intohimon kirveensä mun hyvinkin vastaanottavaiseen rakkauden koivuhalkooni. Se oli valtavan romanttista, eikä mitään sellaista nössöilyä.

Nyt mä menen nukkumaan, jotta jaksan huomenna. Mulla on niin raskasta, ei sellaista voi köyhät ymmärtää.

Ad jöh!

- Milla B.