Iih sclich, onpa rasittunut olo. Lenkkeilin tänään huomisenkin edestä, koska huomenna mun täytyy neuvoa apulaisia miten mikäkin tavara tulee pakata. Se homma täytyy hoitaa tyylikkäästi, sillä mä inhoan epätyylikkyyttä sen kaikissa muodoissa.

Ihan näin puheenaihetta vaihtaakseni mun on pakko sanoa muutama sana Panun uusimmasta artikkelista vai mitä entryjä ne nyt oli. Mitään tarkkaa analyysiä mä en tietenkään osaa antaa, koska mä en jaksanut lukea sitä oikeastaan ollenkaan. Mutta siis tälleen ihan nopeasti läpi plärättynä se näyttäisi toistavan täysin samaa kaavaa, mitä Panun kirjoitukset yleensä - ja c'mon, se kertoo Panun unesta! Wow, se tyyppi on todella sisällä tässä naisten pahuuden todisteluhommassa, mistä mä kokonaisuudessani olen kylläkin omasta mielestäni selkeä vastatodiste. "Nuorten naiset fasistinen pahuus... Bonjour... Mora-puukko... Nuorten naisten fasistinen pahuus... Fasistinen... Fascista... Schlöm döch shalom..." Jippijaijee. Ryhdistäydy nyt vähän, dude!

Tässä ennen hierojaa mä selailin vähän muitakin päiviksiä läpi ja täytyy sanoa, että te olette suurin osa menossa tosi alas. Kirjoitukset vaan huononee päivä päivältä! Mulle ei varmaan koskaan tule käymään noin... Esmes Panu justiinsa, mä haluaisin kuulla lisää perusteluja ja rehellisiä mielipiteitä enkä tuollaisia vihjailuja vaan. Rehellinen täytyy olla itselleen ja muille, eikä sitä voi olla ellei ole edes pikkuriikkistä itsepetosta siinä taustalla. Tajuatte vissiin?

Ja sitten tämä Ihmissuhteiden Hencca ja sen kommenttipalsta. Se oli aluksi ihan hauskaa katsoa kun mudassa möyrivät AT-miehet valittaa siitä ettei ne saa naista, mutta eikö tuo ole menossa vähän yli jo? Lässynlässyn. Kuultu jo, kasvattakaa ne lihakset ja hyppyritukat älkääkä vaan puhuko! Jos ei nappaa, niin ei varmaan tule naistakaan. Ei kaikkea saa eteen kannettuna... Paitsi jotkut tietysti saa. Jos on henkisiä voimavaroja ja rikas faija. Ja Riku. Puhun musta itsestäni nyt, jos joku ei tajunnut.

No ok, ketä mä tässä petän, en itseäni ainakaan koska olen niin rehellinen tyyppi. Otetaan ihan suoraan katsaus mun läpi selaamiin blogeihin! Ei se tee musta mitään blogiaddiktia, vaikka mä välillä tekisinkin näin. Siis ei todellakaan. Joskus nyt vaan käy näin. Ei mua hirveästi kiinnosta muiden päivyrit, mitä nyt joskus tulee selattua. Ja just nyt esmes tehtyä tää katsaus. Mutta ihan tällainen yksittäinen juttu. Got it?

Turisti on tosi huumaava - taas kerran. Mä en tiedä onko se vaan jotenkin se tapa kertoa asiat suoraan ja pelkästään sen näkökulmasta vai onko se muutenkin täysin samanlainen ihminen kuin mä, mutta mä tykkään sen päiviksestä tosi paljon. Voisin ehkä sanoa että siihen mä olen ihan vähän koukussa. Tuo on mun mielestä kuitenkin vähän tyhmää, että Turisti eli Turis valittaa siitä, kun meni vähän rahaa ja laskuja sun muita jotenkin sekaisin tai jotain. Ei se nyt niin vakava juttu ole, kandee mennä vaan shoppaamaan niin tuollaiset jutut unohtuu nopeasti!

Yksi täällä blogistaniassa mua ihan hirveästi häirinnyt juttu on kanssa se, että muutamat kateelliset hempukat on alkaneet väittämään mua parodiaksi tai feikiksi tai satiiriksi tai mitä niitä nyt on, eihän kukaan oikeasti edes tajua noiden sanojen eroa paitsi feikin ehkä, se on fake. Enkä mä nyt sellainen ole! Enkä noita muitakaan. Ihan ekaksi, kuka olisi niin päästään sekaisin, että kirjoittaisi mun elämästä, jos se ei olisi oikeasti sen elämää, eli mun? C'mon? Toiseksi, te olette vaan kateellisia. Se on myös kolmas ja neljäs kohta, viidettä ei enää edes ole. Te tiedätte ihan hyvin että mun elämä on totta ja ihan sairaasti hienompaa ja parempaa kuin teidän, mutta te haluatte vakuutella itseänne ja muita sillä että "ei kukaan vois oikeasti olla noin täydellinen, sen on pakko olla joku satirodia!"

Jossain vaiheessa te hajoatte täysin, kun te tajuatte että mä olen aito ja oikea ihminen, enkä mikään robotti. Silloin teidän pienet nukkekotimaailmat särkyy. Ja mun sisin ei tod. huuda tuskaa kun te haukutte mua, päinvastoin. Mähän tiedän, että kaikki kritiikki lähtee aina pääasiassa kateudesta. Paitsi jos on rehellinen ja suora ihminen, kuten mä, jolloin se lähtee sydämestä.

Sitten tässä on kanssa vähän se, että mä en ole vieläkään edes kärkikymmenikössä Pinserin eli Pinsiksen top100-listalla. Mitä ihmettä?! Mulla käy päivässä yli 200 ihmistä ja siellä keikkuu jotain joilla on noin about 50 lukijaa, tai näin mä olen ymmärtänyt. En mä tajuu. Mä haluan huomiota.

Tässä on varmaan tämä blogistania käsitelty vähäksi aikaa taas, seuraavaksi mä kirjoitan jälleen elämästäni.

Güthen tags!

- Milla B.