Tämä on nyt sitten mun ensimmäinen kirjoitus uudesta talosta!

Muutto sujui loistavasti, mutta ihan älyttömän haastavasti. Mä olen aivan poikki. Meillä on sen verran tavaraa, että vei monta päivää, että kaikki saatiin kuntoon. Yhdessä vaiheessa mä jopa rasituin kantajien käskyttämisestä niin, että mun oli pakko ajaa hurauttaa manikyyriin kesken muuttopäivän. No, se on varmaan mun oikeus, koska mä kuitenkin maksan osan. Tai siis mun faija maksaa.

Täällä on ihanaa kun on ihan kunnollisen kokoinen uima-allas, mä olen uinut siinä yhteensä jo varmaan viisi tuntia. Yksi kantajista toi alakertaan, missä se allas siis on, jotain tavaroita kun mä loikoilin vesipatjalla ja siemailin drinksuja. Se katsoi mua kauhean ilkeästi, joten mä huudahdin sille että menee töihin ja heilautin kättäni. Se meni, mä olen tällainen auktoriteetti monille.

Yhdessä vaiheessa, kun talo oli ihan täynnä jengiä, Riku nappasi musta kiinni ja raahasi mut puoliväkisin vaatekomeroon. Se oli ihanaa. Sitten Riku asetti sen kiihkeän lemmen kettupuuhkan mun himokkaan rakkauteni sisäisille olkapäille.

Niin siis nyt puhutaan seksistä, jos joku surkeudessaan piehtaroiva ATM ei hiffannut. Seksi on tosi nastaa, kandee kokeilla!

Kun koko urakka oli valmis, Riku oli sitä mieltä että meidän pitäisi tarjota kantajille ja muille apulaisille ateria. Vaikka me maksetaan niille ihan hulvatonta palkkaa, mä olin samaa mieltä - ne kuitenkin auttoi meitä aika paljon. Vaikka kyllä mä näin, että Riku ainakin kerran auttoi jotain tyyppejä kantamaan yhtä tosi isoa sohvaa. Me sitten tilattiin joidenkin Rikun liiketuttavien omistamasta pitopalvelusta tänne kunnon menüt ja aterioitiin puutarhassa. Se oli aika hienoa, oli vähän samanlainen fiilis kuin jollain linnanomistajilla.

Täällä on tosi hienot mahdollisuudet lenkkeillä. Munhan on pakko lenkkeillä, etten mä lihoisi, koska lihavat ihmiset on inhottavia, mutta täällä sen tekee ihan huvikseen eikä tee edes tiukkaa - paitsi mun takapuolesta, tietty. Tuossa lähipolulla käy myös joku todella hyvän näköinen mies ulkoiluttamassa kultaistanoutajaansa, voisin joskus kysyä siltä vähän "ohjeita" "koiran" "hankintaan", jos tiedätte mitä tarkoitan.

Vaikka ollaan tehty ihan hurjasti duunia, niin täällä on aika sekaista vielä. Tekemistä piisaa. Mä tilaisin sisustussuunnittelijan, ellen mä tietäisi että pystyn itse parempaan. Voisi toisaalta ehkä tilata sellaisen ihan vaan apulaiseksi, vinkkejä antamaan... Saas nähdä. Nyt mun on mentävä porealtaaseen loikoilemaan, kun lihakset ja kaikki on niin kipeänä.

Schrucun! (se on arameaa ja tarkoittaa "näkemiin")

- Milla B.