Pitikin mennä edellisessä kirjoituksessa kehumaan bemskua - vartti sen  kirjoituksen jälkeen, kun mä kävin ulkona ihastelemassa tähtiä ja kuuntelemassa kun käki kukkuu ("Kukkuu! Kukkuu!" se on tosi kaunista) niin satuin huomaamaan, että bemsku oli vuotanut kaikki öljyt tai mitä ne on maahan. Mitäs helvettiä nyt tehdään!

Tuollaiset asiat ei vaan ole mun juttu. Faija on joskus yrittänyt opettaakin mua noiden autojuttujen kanssa, mutta no thanks - likaiset mutterit ja ruuvit, moottorista puhumattakaan, sopii hyvin duunareille muttei mulle. En ole mikään moottorityttö, vaikka vauhdista tykkäänkin.

Nyt mä vaan mietin, että pitäisikö mun soittaa Rikulle vai ei - mä en tiedä mahtaisiko taksi osata tänne, kun täytyy mennä lossilla ja kaikki. Jos taas Riku tulee, niin se huomaa ihan varppina heti mun naamasta että kaikki ei ole kohdallaan. Kun se soitti, olin olevinani vielä vihainen siitä että se oli risteilyllä pitänyt vähän liiaksi hubaa. En mä pystyisi esittämään sille kasvotusten. Mä en ole mikään teeskentelijä.

Mulla on vatsakin kipeä. Ellen olisi tosi posis (siis positiivinen luonne) niin murtuisin varmaan ihan täysin just nyt. Oon jopa miettinyt, että soittaisin Esalle joka on yksi kundi, jonka kanssa vietin iltaa aina joskus puolisen vuotta sitten, kun Riku oli duunissa oikeastaan 24/7. Meidän elo ei ole ruusuilla tanssimista aina, mutta ei ole kenenkään muunkaan, paitsi tietty joidenkin filmitähtien joilla on kartanot sun muut. Vastoinkäymiset kuuluu osana elämään ja se on ihan ok. Joskus sitä vain haluaisi, että ne ei aina kasautuisi näin...

Jos mä pyydän Esan tänne, niin sen tietää mihin se homma sitten menee. Ja tietääköhän Esa edes mitään autoista? Metsästämisestä mä ainakin muistan sen joskus sanoneen, että kai jotain eräjuttuja sitten.

Aah... Voi voi tätä valinnan vaikeutta, ihan tässä ahdistuu. Esa vai Riku? Riku vai Esa? Vai taksi? Mä taidan mennä vaan vaahtokylpyyn (yksin!) ja unohtaa nämä jutut toistaiseksi. Jos huomenna on kaunis sää, voisin mennä metsään kävelemään ja haistelemaan kevättä. Lapsena me mentiin aina keväällä johonkin reissuun, mutta faija ei ole jaksanut enää vuosiin lähteä mihinkään. Belize, Venetsia, Rooma... Pitäisi houkutella Riku joskus lähtemään, mä haluan nähdä maailmaa. Faija varmaan maksaisi, mutta mä en jotenkin kehtaa aina kinuta siltä. Maksaisin kyllä itse, vaikka nekin nyt periaatteessa on faijan rahoja, mutta siis kuitenkin.

Tulipa tästä taas rönsyilevää tekstiä, vaikka mun piti vaan raportoida tosta benzosta! Kuulemisiin!

- Milla B.