Huhheijaa, olipas mahtava viikonloppu eli viikkis!

Riku yllätti mut tosi hurjasti. Se oli hoitanut työasiat niin ettei sen täytynyt tehdä mitään koko viikonloppuna ja vei mut pienelle Suomenympärimatkalle. Ajeltiin vaan limusiinilla ja juotiin shampanjaa ja harrastettiin seksiä. Aivan ihanaa, mulla ei ole ollut näin hauskaa aikoihin!

Mä sain käyttää Rikun parempaa korttia mikä tarkoittaa käytännössä sitä että mä voin ostaa ihan, ihan mitä tahansa. Kyllä mä sitten ostinkin. Piti oikein vuokrata toinen auto tuomaan tavarat, kun limusiiniin ei mahtunut. :-)

Nyt mä olen aivan poikki. Meillä oli ihanaa, mutta rehellisyyden nimissä mun täytyy sanoa etten mä Rikun kanssa nyt ihan näin kauan jaksa putkeen olla, vaikka tietysti rakastankin sitä kuten avovaimo vain voi. Vaikka enhän mä ole kenenkään avovaimo, mä olen pääasiassa Nainen. Tajuatte varmaan. Mä oon mä.

Ajelin sitten vielä huvilalle, sanoin Rikulle että mulla on menkat tulossa. Sanon aina niin, kun en halua loukata sitä karkaamalla sen luota. Koskakohan se alkaa ihmettelemään, miksi mulla on ne muutaman kerran kuukaudessa? No, sama se.

Nyt mä rentoudun ja mietin asioita. Pää on niin täynnä kaikkea. Muutto suoritetaan nyt sitten näillä näkymin heti ensi viikon keskiviikosta lähtien, pidetään varmaan tämä asunto kuitenkin vielä ainakin jonkun aikaa omistuksessa silti.

Taloja on hyvä aina olla, ihan vaan kaiken varalta. Jos esmes yhdessä tapahtuu vesivahinko tai alkaa vaan muuten vaan harmittamaan se.

Mun oli alunperin tarkoitus kirjoitella tähän päivikseen ainakin pari kertaa päivässä, mutta te varmaan ymmärrätte että se on vähän harventunut nyt näiden tapahtumien takia. Varmaan sitten kun kotiudun siihen uuteen taloon, niin voin jatkaa sillä tiellä miten suunnittelin.

Eikä se mikään kartano ole, niin kuin yksi kateellinen mulle sähköpostissa sanoi. Normaali, iso, hieno talo vaan.

Näin väsyneenä sitä on vielä suorempi ja ehdottomampi kuin tavallisesti. Esmes jotkut bloggaajat mua harmittaa nyt tosi paljon, en tietenkään sano mitään nimiä kun en halua pilkata muita, mutta siis sellaiset kuin esmes valittaa siitä että ei saa naista tai jotain. Hey kundit, se on oma vika! Lopettakaa valittaminen. Mä en jaksa.

Siis en kerta kaikkiaan jaksa.

Mä luulen että menen ennen nukkumaanmenoa vielä kylpyyn, uima-altaassa ei ole lämmintä vettä. Maksaa kuulemma liikaa pitää se aina lämpimänä, kun me ei kuitenkaan olla täällä niin usein... No huh huh, rahaa se vaan on. Mä ainakin jätän sen päälle kun lähden täältä. Sue me!

Bon voygean!

- Milla B.